Dupa doua saptamani de teasing cu reclamele care ii au ca protagonisti pe Bill Gates si Jerry Seinfeld, Microsoft a lansat inca trei spoturi, care ataca in mod direct campaniile anterioare promovate de Apple, unde produsele Mac erau prezentate ca fiind de ultima generatie, in pas cu moda actuala, iar pe cele Windows ca niste echipamente desuete.
Noua reclama incepe cu prezentarea unui designer de software de la Microsoft care se adreseaza publicului astfel: “Buna ziua, sunt un PC si m-am nascut in urma unui stereotip” (“Hello, I'm a PC and I've been made into stereotype”).
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro