Gigantul american a decis sa incheie seria spoturilor care ii are ca protagonisti pe Jerry Seinfeld si Bill Gates, anunta blogul Los Angeles Times. Decizia survine la mai putin de o saptamana dupa lansarea celui de al doilea spot al campaniei estimate la circa 300 de milioane de dolari
Microsoft renunta la Jerry Seinfeld Potrivit purtatorului de cuvant al Microsoft, Frank Shaw, sfarsitul reclamelor cu Jerry Seinfeld era planificat cu mai mult timp inainte si nu a fost provocat de reactiile critice cu care s-au confruntat cele doua spoturi. “Am spus tot timpul ca aceasta este o campanie de teasing. Ne pregatim pentru etapa urmatoare. Acesta a fost planul de la bun inceput”, a spus Shaw, citat de Los Angeles Times.

Spoturile, realizate de agentia Crispin Porter + Bogusky, promoveaza nu numai sistemul de operare Windows, ci reprezinta si o reactie la campania “I’m a Mac, I’m a PC” a celor de la Apple, unde Microsoft este prezentat drept un brand plicticos si depasit.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.