Grupul RTC a intrat pe piata HoReCa cu franciza Cup&Cino, printr-o locatie shop-in-shop in cadrul magazinului Diverta Magheru, vizand extinderea brandului cu inca 6 locatii pana la sfarsitul anului 2008, dupa o investitie de aproximativ un milion de euro, au declarat reprezentantii grupului.

“Ne-am hotarat acum sase luni sa facem o divizie pe piata ospitalitatii. Potentialul acestei piete este in prezent in Romania de 3-4 ori mai mare decat in Occident. Cu Cup&Cino am gasit exact ceea ce imi doream”, a declarat Octavian Radu, presedintele si fondatorul grupului RTC Holding.

De origine germana si prezent in 15 tari din intreaga lume, Cup&Cino este primul brand pe care il lanseaza grupul RTC pe piata HoReCa, prin doua concepte diferite, de coffee house si shop-in-shop, prin contributia diviziei de food&beverage Sebra si a partenerilor de franciza.

Mai multe detalii despre conceptul Cup&Cino gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.