Televiziunea este in continuare canalul media preferat de majoritatea europenilor cu o pozitie sociala peste medie, fiind urmata de Internet si radio, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetari in domeniul marketingului, Synovate, preluat de brandrepublic.com.

Datele studiului arata ca cetatenii europeni cu o situatie materiala foarte buna urmaresc emisiunile TV seara, intre orele 20.00 si 22.00, “minutul de aur” fiind atins undeva in jurul orei 21.00.

De asemenea, europenii cu stare se uita la televizor in special joi, 43% din participantii la studiu alegand aceasta zi pentru a urmari programele TV.

Pe de alta parte, zilele de luni, miercuri si marti se situeaza la polul opus, fiind declarate cele mai putin “populare” in ceea ce priveste consumul de emisiuni TV.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.