Potrivit previziunilor eMarketer, anul trecut canalele online au reprezentat aproximativ 5% din totalul reclamelor pentru film, dar pana in 2012 procentul va ajunge la 13,2%.
“Nu doar publicitatea online pentru filme are o curba de cheltuieli rapida, chiar si canalele de marketing folosite de studiouri sunt in expansiune”, a declarat Paul Verna, senior analist la eMarketer si autorul noului raport numit “Marketingul Filmelor Digitale: O convergenta de continut, aparatura si servicii”.
“Astazi, practic orice campanie de marketing se bazeaza pe canale media traditionale sau noi, cu aplicatii cum ar fi profilurile retelelor sociale, gadget-urile si recomandarile motoarelor de cautare care au devenit parte integrala a mixului”.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro