Dupa o investitie de 10 milioane de euro derulata in mai multe etape, hotelul Best Western Parc va deveni, din ianuarie 2009, Ramada Parc Bucharest. Reprezentantii Ramada se asteapta ca notorietatea brandului sa genereze, anul viitor, incasari cu 10% peste cifra de afaceri estimata in acest an si un grad de ocupare de pana la 72% pentru noul hotel din complexul Ramada.
“Vom investi 1,5 milioane de euro in rebranding, renovarea fatadei cladirii, facilitati si servicii imbunatatite. Am decis sa nu crestem preturile camerelor, urmarim o crestere a gradului de ocupare al hotelui de la 68%, cat este in prezent, la 72% in urmatorul an si o majorare a cifrei de afaceri cu 10%, pana la 6 milioane de euro in 2009”, a declarat, pentru Wall-Street, Daniel Ben-Yehuda (foto), director general al Ramada Plaza si al hotelului Parc.

Etapa de rebranding a hotelului Parc va fi urmata de inca doua etape de investitii. In prima jumatate a anului 2009 se va renova baza de agrement, un centru Spa in care se va investi aproximativ 1,5 milioane de euro. Planurile Ramada includ si finalizarea, in cel mult trei ani, a unui centru de conferinte de 1.500 de locuri, Ramada Ballroom, cu o investitie de 3 milioane de euro.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.