“In Statele Unite, piata accesoriilor pentru iPod-uri si iPhone-uri este cu siguranta excesiva, intrucat a obtinut aproximativ 2 miliarde de dolari anual. Cel putin, asta s-a intamplat la sfarsitul lui 2007. Ceea ce incearca Apple sa faca este sa creeze un intreg ecosistem in jurul iPod-urilor si iPhone-urilor sale”, a declarat Stephen Baker, vicepresedinte al grupului de analiza NDP.
In anul 1995, cand s-a fondat compania Contour Design, afacerile acesteia se bazau in special pe crearea de mouse-uri pentru computere. Astazi, in schimb, 70% din business-urile companiei sunt dedicate accesoriilor aferente produselor care au adus popularitate companiei Apple. Contour Design realiza, initial, carcase pentru iPod-uri si iPhone-uri, insa, in momentul de fata, a inceput sa creeze si echipamente Bluetooth si casti pentru smartphone-ul celor de la Apple.
Mai multe astfel de exemple gasiti aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro