Din cauza problemelor fara precedent care domina anul acesta industria aeriana, probleme cauzate in principal de cresterea pretului combustibilului, companiile aeriene cu bugete reduse incep sa renunte la destinatiile mai putin profitabile, cu un grad scazut de ocupare.

Criza prin care trece in prezent industria aeriana face ca dezvoltarea economica a oraselor mici, care si-au construit economia in jurul acestei industrii, sa devina nesigura.

Una dintre strategiile pe care operatorii low cost le-au dezvoltat de-a lungul istoriei destul de scurte a acestei industrii este promovarea destinatiilor mici, in schimbul unor taxe pe care le primesc din partea orasului respectiv care este promovat si pe site-ul companiei aeriene respective, potrivit International Herald Tribune.

Un astfel de exemplu este Granada, un mic orasel din provincia spaniola Andaluzia, situat la 30 de minute de mers cu masina de Marea Mediterana.

Mai multe detalii despre criza actuala cu care se confrunta industria aeriana si consecintele acesteia, cititi in Wall-Street.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.