Criza prin care trece in prezent industria aeriana face ca dezvoltarea economica a oraselor mici, care si-au construit economia in jurul acestei industrii, sa devina nesigura.
Una dintre strategiile pe care operatorii low cost le-au dezvoltat de-a lungul istoriei destul de scurte a acestei industrii este promovarea destinatiilor mici, in schimbul unor taxe pe care le primesc din partea orasului respectiv care este promovat si pe site-ul companiei aeriene respective, potrivit International Herald Tribune.
Un astfel de exemplu este Granada, un mic orasel din provincia spaniola Andaluzia, situat la 30 de minute de mers cu masina de Marea Mediterana.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro