Criza prin care trece in prezent industria aeriana face ca dezvoltarea economica a oraselor mici, care si-au construit economia in jurul acestei industrii, sa devina nesigura.
Una dintre strategiile pe care operatorii low cost le-au dezvoltat de-a lungul istoriei destul de scurte a acestei industrii este promovarea destinatiilor mici, in schimbul unor taxe pe care le primesc din partea orasului respectiv care este promovat si pe site-ul companiei aeriene respective, potrivit International Herald Tribune.
Un astfel de exemplu este Granada, un mic orasel din provincia spaniola Andaluzia, situat la 30 de minute de mers cu masina de Marea Mediterana.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro