Google a adaugat YouTube ca o caracteristica de comunicare video pentru seria de aplicatii dedicate afacerilor pentru a face impartirea de clipuri mai usoara printre angajati decat trimiterea de e-mail-uri sau mesaje instant.
Fata de YouTube, care vizeaza consumatorii obisnuiti, Google Video pentru afaceri este conceput pentru a fi folosit de catre anumiti utilizatori dintr-o organizatie cu domeniu Web, protejand discursurile executivilor, pregatirea produselor, intalnirile de vanzari sau alte mesaje video de accesarile neautorizate din afara companiei.

Google Video pentru afaceri este cuprins in pachetul Google Apps Premier Edition, care costa 50 de dolari per utilizator pentru un an in care poate folosi soft-uri de business, programare si capacitati de creare a unui site.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.