Desi marjele de profit ale companiilor low cost au scazut considerabil din cauza cresterii pretului petrolului, strategia My Air in aceste situatii consta in ieftinirea biletelor pentru a mari gradul de ocupare
Strategia My Air atunci cand profitul este putin peste zero “Desi in prima jumatate a anului profitul a fost putin peste zero, strategia unei companii low cost in situatii de criza este micsorarea tarifelor, si astfel cresterea gradului de ocupare”, a declarat, pentru Wall Street, Antonio Iervolino, directorul general pentru Romania al operatorului italian low cost My Air.

Aplicand aceasta strategie, My Air are in prezent un grad de ocupare de 85 de procente, in scadere fata de anul trecut cand gradul de ocupare a fost de 93%, insa peste media pietei low cost din Romania care este de circa 80%.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.