Cat de profitabila a fost piata de curierat in 2007 “Tendinta generala este de scadere a marjelor de profit din industrie. Daca in 2007 puteam vorbi de marje de 15-20 %, in 2008 cazurile in care s-ar depasi 10% vor fi rare. Anumite companii deja nu mai obtineau profit si au fost sau sunt nevoite sa ia diferite decizii in ceea ce priveste business-ul lor”, a declarat, pentru Wall-Street, Octavian Badescu, secretar general al AOCR (Asociatia Operatorilor de Curierat din Romania).
Principalii factori enuntati de Badescu privitor la tendinta descrescatoare a acestor marje sunt cresterea costurilor cu forta de munca, cresterea costurilor combustibilului si scaderea productivitatii din cauza traficului din ce in ce mai aglomerat si a infrastructurii rutiere deficitare.
“Combustibilul este o componenta importanta in structura de costuri ale unei companii de curierat. Ponderea in costuri variaza de la companie la companie, in functie de marimea acesteia, insa, estimativ, procentul se situeaza undeva intre 5% si 15%”, mai afirma reprezentantul AOCR.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Italienii vor să limiteze numărul de turiști în ariile sale naturale: ce...
Sursa: wall-street.ro