Utilizatorilor FaceBook, desi obisnuiti sa-si customizeze, prin widget-uri, experienta si activitatile virtuale, nu le place, totusi, schimbarea, sustin cei de la Read Write Web. Astfel, doar 20% dintre toti cei inscrisi au vizitat, vreodata, noua varianta a site-ului, lucru pentru care era necesar un singur click. Totusi, ei reactioneaza bine la reclame, chiar daca n-au parte de OpenID, cum a inceput sa foloseasca mai toata lumea, de la Google, care s-a aflat printre initiatorii proiectului, pana la japonezii de la Mixi.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro