Utilizatorilor FaceBook, desi obisnuiti sa-si customizeze, prin widget-uri, experienta si activitatile virtuale, nu le place, totusi, schimbarea, sustin cei de la Read Write Web. Astfel, doar 20% dintre toti cei inscrisi au vizitat, vreodata, noua varianta a site-ului, lucru pentru care era necesar un singur click. Totusi, ei reactioneaza bine la reclame, chiar daca n-au parte de OpenID, cum a inceput sa foloseasca mai toata lumea, de la Google, care s-a aflat printre initiatorii proiectului, pana la japonezii de la Mixi.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mai multe hoteluri de pe litoralul bulgăresc ar putea rămâne închise din...
Sursa: wall-street.ro