Cele mai mari companii online de pe piata romaneasca, din sectorul de publishing si servicii, au inregistrat, in ansamblu, un avans al veniturilor si al castigurilor, marjele de profit din industrie ajungand, la unele companii, la 50%

Pe o piata a publicitatii online care ar putea atinge pana la sfarsitul acestui an o valoare cuprinsa intre 14 si 18 milioane de euro, principalele agentii de profil au desfasurat afaceri importante in anul 2007, unele dintre ele inregistrand cresteri semnificative ale veniturilor, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante.

MediaPro Interactiv, divizia de Internet a grupului MediaPro, a atins anul trecut o cifra de afaceri de 1,6 milioane de euro (5.521.485 lei), fata de valoarea obtinuta in 2006, de 412.363 euro (1.389.664 lei). In plus, agentia a inregistrat venituri totale de 1,8 milioane de euro (6.228.293 lei), insa si-a adancit pierderile la 129.880 euro (437.698 lei) in 2007, fata de 106.288 euro (358.191 lei) in 2006.

O crestere importanta a afacerilor derulate in 2007 a inregistrat si InternetCorp., companie care si-a marit de aproape cinci ori veniturile, de la 146.483 euro (493.650 lei) in 2006, la aproximativ 800.000 de euro (2.695.842 lei), in 2007. In plus, profitul net al InternetCorp. s-a dublat in 2007, atingand valoarea de aproximativ 200.000 de euro (672.427 lei).

Vrei sa afli cat mai multe detalii? Citeste articolul integral aici, redactorii Wall-Street se informeaza pentru tine!


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.