26 August 2008 , 15:01 de George Varban in Business
Afacerea dumneavoastra a pus in aplicare un program de marketing agresiv si multitactic? Sunt sanse sa stiti de ce are nevoie compania dumneavoastra, dar zilnic va veti spune minciuni pentru a evita marketing-ul. 'Nu-i destul timp' sau 'Marketing-ul costa prea mult' sunt doua dintre cele mai frecvente, scrie entrepreneur.com.

Doua motive ale esecului in afacere sunt lipsa programelor de marketing si capitalul insuficient, iar minciunile pe care veti incerca sa vi le spuneti nu vor face decat sa agraveze si mai mult situatia.

E timpul sa va schimbati punctul de vedere negativ si sa atingeti un succes real prin alungarea acestor conceptii gresite despre marketing. Cum puteti face asta? Raspunsul il gasiti aici.

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Adevarul despre greselile din marketing.

minciunile sunt esenta marketingului (1 comentariu, 293 vizualizari)
cel mai des, prin accentuarea unor calitati ce nu pot fi probate, prin omiterea unor aspecte ale produsului, care ar stavili entuziasmul doritorilor de noutati, sau prin inventarea unor calitati,...

Ultima ora din Business pe 9AM