Afacerea dumneavoastra a pus in aplicare un program de marketing agresiv si multitactic? Sunt sanse sa stiti de ce are nevoie compania dumneavoastra, dar zilnic va veti spune minciuni pentru a evita marketing-ul. 'Nu-i destul timp' sau 'Marketing-ul costa prea mult' sunt doua dintre cele mai frecvente, scrie entrepreneur.com.
Doua motive ale esecului in afacere sunt lipsa programelor de marketing si capitalul insuficient, iar minciunile pe care veti incerca sa vi le spuneti nu vor face decat sa agraveze si mai mult situatia.

E timpul sa va schimbati punctul de vedere negativ si sa atingeti un succes real prin alungarea acestor conceptii gresite despre marketing. Cum puteti face asta? Raspunsul il gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.