"Inceputul anului scolar determina vanzari de aproape sase ori mai mari pentru raioanele specifice. La nivel de cifra de afaceri in ansamblu, vanzarile din luna premergatoare inceputului de an scolar sunt mai mari cu 5-11% fata de vanzarile din perioada anterioara. In ultimii ani s-a remarcat interesul din ce in ce mai mare pentru branduri. Clientii cauta produsele de calitate in defavoarea celor cu preturi foarte mici", a declarat directorul de marketing Carrefour Romania, Andreea Mihai, citat de NewsIn.
Aceasta considera ca fata de anul trecut nu exista noutati esentiale in materie de rechizite scolare, dar se observa cresterea ponderii licentelor gen Barbie, Power Rangers, Totally Spies,Scooby Doo si altele, in cadrul produselor pentru scolari. In plus, exista colectii de pixuri, caiete, ghiozdane cu o tematica foarte cunoscuta de catre scolari.
Potrivit reprezentantilor Real Hypermarket Romania, preferintele consumatorilor in materie de rechizite scolare s-au modificat in ultimii ani si datorita ofertei bogate existente pe piata.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro