Timp de o saptamana, spatiul terasei va fi folosit pentru a pune in valoare o serie de idei de comunicare neconventionala, realizate special pentru interactiunea dintre brandurile participante si publicul terasei, in incercarea de a demonstra ca publicitatea poate fi consumata si ca un produs de entertainment.
Brandurile care vor participa la aceasta editie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund, Carturesti, Secs, Gala Societatii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvati Delta, Fac ce vreau, Politia Capitalei, Curtea Veche, Group Initiative for Animals si Mare Nostrum.
La aceasta editie, ADfel s-a imbogatit cu o expozitie de lucrari neconventionale care scoate in evidenta cele mai creative idei implementate de cele mai importante agentii autohtone de-a lungul ultimilor ani. Expozitia va fi deschisa publicului pe toata durata festivalului.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro