Gigantul e-commerce care a reusit sa-si construiasca afacerea datorita licitatilor online este gata sa revizuiasca modul de tranzactionare pentru a aduna mai multi utilizatori care sa vande articole la preturi fixe
eBay va anunta strategia pentru a reduce principalele taxe care va reduce avansul pentru listare pana la 75%, in timp ce va creste comisionul final pentru vanzare, scrie BusinessWeek.
Scopul este de a face mult mai usora listarea articolelor. In schimb aceasta va mari inventarul de produse pentru vanzare si astfel eBay spera sa atraga mai multi cumparatori care cauta site-uri fara limite de selectie. Inafara de aceste schimbari, eBay incearca sa ofere optiunea de cumparaturi “one-click”. “Noi credem ca este cea mai mare si fundamentala schimbare pe care am facut-o”, a declarat Lorrie Norrington, presedintele diviziei de vanzari din cadrul eBay.

Aceasta schimbare va face eBay sa semene mai mult cu Amazon, al carui accent este pus pe vanzarile cu preturi fixe care a ajutat compania la capitorul popularitate. Amazon nu percepe vanzatorilor niciun fel de taxa pentru listarea produselor, in schimb percepe comision pentru vanzari. In schimb, eBay a acumulat mai mult de 60% din venitul vanzarilor din taxele de avans, percepand indiferent daca produsul este vandut. Structura a incurajat mai multi vanzatori sa listeze articole pentru licitatii, care garanteaza cel putin o vanzare, decat pentru preturi fixe.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.