Scopul este de a face mult mai usora listarea articolelor. In schimb aceasta va mari inventarul de produse pentru vanzare si astfel eBay spera sa atraga mai multi cumparatori care cauta site-uri fara limite de selectie. Inafara de aceste schimbari, eBay incearca sa ofere optiunea de cumparaturi “one-click”. “Noi credem ca este cea mai mare si fundamentala schimbare pe care am facut-o”, a declarat Lorrie Norrington, presedintele diviziei de vanzari din cadrul eBay.
Aceasta schimbare va face eBay sa semene mai mult cu Amazon, al carui accent este pus pe vanzarile cu preturi fixe care a ajutat compania la capitorul popularitate. Amazon nu percepe vanzatorilor niciun fel de taxa pentru listarea produselor, in schimb percepe comision pentru vanzari. In schimb, eBay a acumulat mai mult de 60% din venitul vanzarilor din taxele de avans, percepand indiferent daca produsul este vandut. Structura a incurajat mai multi vanzatori sa listeze articole pentru licitatii, care garanteaza cel putin o vanzare, decat pentru preturi fixe.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro