Companiile vad clipurile piratate de pe YouTube ca o oportunitate de reclama In ultimele cateva luni, companii de media cum ar fi CBS, Universal Music, Lionsgate sau Electronic Arts au incetat sa ceara YouTube sa opreasca difuzarea neautorizata a unor filme, videoclipuri sau alte continuturi produse de aceste companii si au inceput, in schimb, sa vanda reclama folosind continuturile respective.
CBS este, in mod surprinzator, cel mai nou partener de afaceri al YouTube, in conditiile in care compania Viacom, din acelasi grup, continua un proces in care cere miliarde de dolari proprietarului YouTube, Google, pentru drepturi de autor.
Deocamdata castigurile sunt reduse - reclamele apar doar pe foarte putine dintre milioanele de filme difuzate pe YouTube - dar miscarea sugereaza o posibila imbunatatire a relatiilor dintre companiile de media si YouTube.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro