Spoturile publicitare il infatisau pe "tanarul" pugilist Muhammad Ali alergand alaturi de fiica sa si alti sportivi celebri ai zilelor noastre. Ambele reclame s-au bucurat de un succes fantastic, iar Adidas isi gasea, dupa 56 de ani de existenta, sloganul si pozitionarea.
Dupa ce a obtinut succesul meritat, Adidas s-a concentrat pe dezvoltarea produselor speciale pentru sportivi. Pantofii sport care sa ii faca sa alerge mai repede sau sa sara mai mult au fost micile surprize cu care Adidas a atacat piata.
Compania a reusit in anul 2006 sa cumpere un gigant al industriei de imbracaminte sportive, Reebook. Afacerea a fost incheiata pentru aproximativ 4 miliarde de dolari.
Istoria echipamentelor sportive a fost insa mult timp si inca este fara doar si poate identificata cu un alt brand pe care romanii il cunosc foarte bine, Nike. Chiar daca Nike nu este un brand atat de “batran” precum Adidas, a reusit sa se impuna pe o piata care era in permanenta dezvoltare.
Nikeare o istorie cu aproximativ 30 de ani mai scurta decat concurentul Adidas. In anul 1980 detinea totusi o cota de piata de 50%. In anul 2003 Nike a cumparat celebra companie de articole vestimentare Converse, iar doi ani mai tarziu a reusit sa achizitioneze si gigantul Umbro.
Unul dintre zvonurile care circula vizavi de logo-ul Nike este acela conform caruia intr-o dupa-amiaza, un student japonez eminent care studia la Universitatea de Arte a fost contactat pentru a concepe un logo original. Oficialii Nike i-au cerut tanarului sa creeze un logo care sa poata fi usor de memorat, dar in acelasi timp sa aiba design foarte simplu. Tanarul s-a apropiat de o foaie de hartie si a desenat o virgula intoarsa. Astfel, logo-ul Nike a prins contur, devenind unul dintre cele mai populare logo-uri din intreaga lume.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Yuppy
Sursa: Yuppy
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
Ce nu trebuie să faci niciodată pentru un bărbat, indiferent cât de mult îl...
Sursa: kudika.ro
-
BVB premiază 15 afaceri 100% românești care ies în evidență pe bursă. Anul...
Sursa: wall-street.ro