Business Travel: 32% din internautii romani cumpara servicii turistice online “Raspunsul pietei la solutia online oferita de decoleaza.ro este peste asteptari”, constata Paula Dobrescu (foto), general manager Business Travel, care si-a propus sa cucereasca piata ticketing-ului online cu proiectul decoleaza.ro, in urma unei investitii de 100.000 de euro.
In ultima perioada, agentiile de turism iau in calcul serios promovarea de site-uri online pentru vanzarea biletelor de avion, dar si a unor servicii adiacente. Studiul Metromind precizeaza ca majoritatea romanilor, atunci cand cumpara online, sunt interesati in proportie de 37% de calitatea produselor.
Aproximativ 21% sunt atrasi de posibilitatea de a economii bani platind mai putin, in timp ce doar 19% considera plata online ca o modalitate de a petrece timpul intr-un mod agreabil, fara sa fie nevoie sa se deplaseze in magazine sau la agentiile de turism.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro