Astfel, s-au realizat harti strategice de zgomot ale indicatorilor Lzsn si Ln (ce reprezinta indicatoare de zgomot asociat disconfortului general pe o perioada de 24 de ore si, respectiv, tulburarii somnului in perioada de noapte) pentru tronsoanele de cale ferata Bucuresti Nord - Chitila si Saligny - Palas si pentru statiile de cale ferata Arad, Simeria si Ploiesti Sud.
Potrivit specialistilor, hartile de zgomot sunt necesare pentru orasele mari, precum si pentru zonele unde exista trafic aerian, cu circulatie intensa pe drumurile principale si cu trafic feroviar mai mult de 60 000 de treceri de trenuri /pe an.
Reprezentantii CFR SA au declarat ca intr-o prima faza legislatia cere realizarea hartilor dupa care urmeaza legiferarea valorilor limite admisibile pentru nivelul de zgomot datorat transportului feroviar.
CFR SA a inaintat cererea de finantare la Ministerul Transporturilor pentru proiectul de actiune aferent acestor harti de zgomot, iar finantarea se va face prin Programul Operational Sectorial de Transport (POS-T).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro