Astfel, s-au realizat harti strategice de zgomot ale indicatorilor Lzsn si Ln (ce reprezinta indicatoare de zgomot asociat disconfortului general pe o perioada de 24 de ore si, respectiv, tulburarii somnului in perioada de noapte) pentru tronsoanele de cale ferata Bucuresti Nord - Chitila si Saligny - Palas si pentru statiile de cale ferata Arad, Simeria si Ploiesti Sud.
Potrivit specialistilor, hartile de zgomot sunt necesare pentru orasele mari, precum si pentru zonele unde exista trafic aerian, cu circulatie intensa pe drumurile principale si cu trafic feroviar mai mult de 60 000 de treceri de trenuri /pe an.
Reprezentantii CFR SA au declarat ca intr-o prima faza legislatia cere realizarea hartilor dupa care urmeaza legiferarea valorilor limite admisibile pentru nivelul de zgomot datorat transportului feroviar.
CFR SA a inaintat cererea de finantare la Ministerul Transporturilor pentru proiectul de actiune aferent acestor harti de zgomot, iar finantarea se va face prin Programul Operational Sectorial de Transport (POS-T).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro