Consultarea publica e un prim pas pe care autoritatile vor sa-l faca anul acesta, intru scoaterea din anonimat a Bucurestiului. Promovarea turistica a Capitalei costa bugetul aproximativ un milion de euro si sadeste in oficialii primariei speranta ca, in urma ei, atunci cand ajung in Bucuresti, strainii nu vor mai fi trimisi invariabil la prostituate sau la Casa Poporului.
Fara glume
Sondajul va fi postat pe site-ul municipalitatii - www.pmb.ro - cel tarziu in februarie, iar inter-nautii vor avea ocazia sa-si dea cu parerea timp de doua luni. „N-am vrea sa se glumeasca pe aceasta tema, pentru ca deja unii au avansat maidanezul, gandacul de bucatarie... dar trebuie sa ne gandim ca acest animalut pe care-l votam ne va reprezenta orasul”, puncteaza Cristian Petrescu, directorul DDT din Primaria Capitalei.
Odata stabilita mascota, ea se va vinde sub forma de insigne, brelocuri, abtibilduri si va aparea la tot felul de manifestari promotionale ale orasului.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Limuzina de aproape șapte metri a lui Putin va fi produsă în fosta uzină...
Sursa: wall-street.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro