De la Piata Victoriei 3 spre aeroport
Problema cea mai mare a traseului a reprezentat-o alegerea statiei care va lega linia la reteaua existenta. In calcul s-au luat patru posibilitati: de la statia 1 Mai, care este cea mai facila legatura cu Gara de Nord, de la Gara de Nord sau statiile Aurel Vlaicu si Piata Victoriei. Varianta “castigatoare” va porni de la Piata Victoriei 3, statie de capat si, in acelasi timp, de corespondenta cu statiile de metrou existente: Victoriei 1 si 2. De aici, linia va urma Bulevardul Ion Mihalache pana la Parcul Copilului, dupa care traseele tunelelor se vor inscrie pe strazile Aviatori Popisteanu si Locotenent Fuica Vasile.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Sancțiunile pentru e-Factura se vor aplica din 1 iunie 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Ministrul Florin Barbu spune că fermierii nu au adus probe că în România se...
Sursa: wall-street.ro