Loteria Romana a cheltuit intre 2000 si 2005 peste 46 de miliarde de lei vechi pe contracte de publicitate secrete incheiate cu diverse ziare si televiziuni. Desi institutia condusa in acea perioada de celebrul Nicolae Cristea e una publica, aceste contracte n-au aparut deloc pe site-ul Loteriei. Sumele au crescut progresiv, de la 6,7 miliarde de lei vechi in 2003, la 15,1 miliarde de lei vechi in 2004, ajungand la 23,9 miliarde de lei vechi in 2005. Probabil ziarele respective publicau in regim de publicitate numerele castigatoare pe care restul presei le prezenta pe gratis. Dar directorul Cristea a avut grija si de sine insusi.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro