Firma elvetiana Angst ofera o reducere de 5% celor care vor dovedi ca au participat la referendum. Concurenta priveste cu rezerve sau chiar respinge initiativa, iar publicitarii spun ca asocierea brandului cu un „deranj politic” nu e benefica pe termen lung

Campania de responsabilizare a populatiei initiata de firma de mezeluri elvetiana Angst se intituleaza "Vot" si va rula sub sloganul "Daca tie iti pasa, ne pasa si noua!". Cei care vor prezenta dovada ca au votat la referendum vor beneficia de un discount de 5% din valoarea bonului de cumparaturi, indiferent de alegerea facuta. De asemenea, Angst isi va rasplati toti cei 900 de salariati care participa la vot prin acordarea unui tichet-cadou.

"Este o campanie de incurajare a votului, nu pomana. Chiar daca reducerea de 5% este substantiala, pentru clientii Angst este mai mult o motivatie psihologica", si-a motivat decizia, pentru NewsIn, Sorin Minea, directorul companiei. Reducerea se face pentru toate produsele, indiferent de numarul acestora sau de cite ori vine alegatorul la magazin, "atit timp cit dovedeste ca a fost la vot", a precizat Minea pentru "Cotidianul".

"Am vazut ca romanii au capatat obiceiul de a se razbuna pe politicieni neprezentindu-se la vot si am vrut sa atragem atentia ca a fi indiferent nu inseamna a cistiga sau a pedepsi pe cineva. Dimpotriva, daca nu iti spui parerea, pierzi", a mai spus seful Angst. El a precizat ca actiunea nu a fost gindita ca o campanie politica, firma nesponsorizind nici un partid. "Fiecare actionar se poate implica sau poate sponsoriza o campanie electorala doar in nume propriu", a aratat Minea. El a mai spus, citat de Dadamedia, ca reducerea de 5% ar urma sa coste compania 20-30.000 de euro, in timp ce numarul potentialilor clienti care vor participa la referendum este de 60.000.

Patronii altor firme din industria de prelucrare a carnii au pareri impartite fata de initiativa Angst. Caroli nu exclude posibilitatea sa preia ideea si sa organizeze o campanie asemanatoare, admite directorul executiv Ovidiu Dusleag: "Inca nu s-a discutat despre o asemenea initiativa, dar este posibil sa fie luata in discutie zilele urmatoare si sa lansam o campanie de constientizare. Trebuie avut in vedere totusi ca este o campanie publicitara. Nu am vrea sa implicam politicul intr-o activitate economica si vom incerca sa nu adoptam o pozitie care sa sugereze altceva".


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.