„Financial Times“ si „The Economist“ vor promova imaginea Romaniei in rindul investitorilor pe banii Coca-Cola si Unilever, cu sprijinul MIE.

Cele doua prestigioase publicatii au lansat incepind de ieri o campanie de promovare a oportunitatilor de investitii in Romania. Ideea a apartinut chiar celor de la FT si "The Economist", care au propus acest parteneriat Ministerului Integrarii Europene, in urma cu un an. "In luna septembrie 2006, doamna ministru Boagiu a lansat un apel public tuturor companiilor care doreau sa sprijine acest proiect", ne-a declarat Emil Nuta, reprezentantul "The Economist" in Romania.

Coca-Cola si Unilever au investit in aceasta campanie "sub 100.000 de euro", conform lui Emil Nuta, in proiect nefiind investit nici un ban public. De proiect au mai fost interesate si alte companii, cum ar fi Tarom, dar din cauza problemelor de proiectare a bugetului, compania aviatica de stat nu a mai putut investi.

Raport special

Editia de ieri a "Financial Times" contine trei pagini dedicate unui raport special despre Romania. Articolul "Cresterea rapida apasa asupra stabilitatii" deschide raportul, prezentind evolutia economiei si politicii romanesti din ultima perioada. "In mod deranjant, de cind a primit lumina verde de la Bruxelles pentru aderarea la UE, (guvernarea - n.r.) s-a sustras de la continuarea anumitor reforme si aproape s-a prabusit din cauza certurilor interne", arata articolul.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.