"Nu e publicitate sa anuntati ca anumite companii au facut ceva. Nu va mai temeti de publicitate, ca stim toti ce inseamna asta", a anuntat presedintele CNA, Ralu Filip, in prezenta reprezentantilor principalilor radiodifuzori din Romania.
Membrii CNA au dat si o serie de exemple, precizand ca televiziunile si radiourile care difuzeaza, la stiri, declaratii ale unor reprezentanti de companii nu trebuie sa ii prezinte pe acestia drept "reprezentant companie tutun" sau "reprezentant producator autoturisme autohton", ci pot preciza numele companiei pe care o reprezinta, fara niciun fel de probleme.
"Cand am concerte la Festivalul Enescu, camera se concentreaza uneori pe capacul pianului, pe care este scrisa marca lui. Asta nu e publicitate", a explicat Dan Grigore, membru CNA si cunoscut pianist.
La discutie au participat reprezentantii principalelor posturi de radio si TV, precum si ai Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Stoltenberg: Nu este târziu ca Ucraina să câștige, dar cu o condiție
Sursa: wall-street.ro