De citeva zile, CNN difuzeaza un clip publicitar de 40 de secunde menit a stirni interesul international pentru frumusetile Serbiei si a transforma aceasta tara intr-un obiectiv turistic. Agentia pentru Turism din Serbia a cheltuit pentru aceasta campanie 500.000 de dolari.

Numai ca, dupa ce clipul a inceput sa fie difuzat, mai multi cetateni din localitatea Kladovo, aflata la granita cu Romania, in dreptul municipiului Drobeta-Turnu Severin, au sunat la cotidianul "Blic" si au semnalat ca imaginile dintre secundele 30 si 32, in care apare o biserica, nu sint filmate in Serbia, ci in Romania.

Ei stiau cu precizie acest lucru intrucit biserica pe care au vazut-o in film o pot admira zilnic, pe viu, si pe malul romanesc al Dunarii. Ziarista Miroslava Cvejovic, de la "Blic", s-a deplasat la fata locului si a constatat autenticitatea celor semnalate de locuitorii din Kladovo.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.