Prima schimbare este ca de acum inainte toate autostrazile din Romania vor fi construite in parteneriat public-privat sau prin concesiune. Berceanu a anuntat ca bugetul de stat nu va mai fi folosit pentru asemenea lucrari de infrastructura.
Aceasta inseamna ca portiunea Ploiesti-Brasov din autostrada care urmeaza sa lege Capitala de cea construita de Bechtel in Transilvania va beneficia de alt tip de finantare decit cea oferita "regilor asfaltului" din Romania: Besciu, Casuneanu, Umbrarescu. Reamintim ca firmele acestora, reunite intr-un consortiu, au cistigat licitatia pentru constructia tronsonului Bucuresti-Ploiesti pentru 200 de milioane de euro, banii provenind de la buget.
Schimbare de strategie
Initial, Radu Berceanu a fost un fan declarat al finantarii de la buget pentru constructia de autostrazi pentru ca acum, dupa intilnirea cu omologul sau portughez si dupa ce patronul de la Golden Blitz a primit deja de la stat bani pentru respectiva portiune, sa isi schimbe total viziunea.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Ciolacu: Copiii noştri au rupt scena la concursul NASA. Șeful PSD se pozează...
Sursa: wall-street.ro