Actualitate7 Iunie 2006

Lectura de un minut

Antena 1 si TVR isi revendica dreptul de proprietate a marcii „cerbul de aur“, la care Primaria Brasov vrea sa devina cotitular.

Singurul festival international de muzica usoara din Romania este inregistrat la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci ca fiind, din 1999, in proprietatea unei societati detinute de familia Voiculescu. Cu toate acestea, Serviciul Juridic al televiziunii publice sustine ca detine marca din 1993 si ca a si cistigat un proces pe aceasta tema.

Scinteia de la Brasov

Anuntul privind identitatea surprinzatoare a proprietarului inregistrat la OSIM a fost facut ieri de primarul Brasovului, Georghe Scripcaru, care a declarat ca municipalitatea intentioneaza sa devina cotitular al marcii. Scripcaru sustine ca din cercetarile facute de specialistul in proprietate intelectuala al institutiei reiese ca televiziunea publica a pierdut marca in 2002, din cauza ca nu a platit taxele prevazute de lege. "Marca a ajuns la Antena 1, mai exact la trustul Intact", a declarat edilul, care s-a deplasat deja la Bucuresti pentru a negocia cu conducerea executiva a televiziunii.

Marca la care face referire Scripcaru este "Festivalul International de Muzica Usoara Brasov", numele sub care a fost cunoscut concursul pina in primii ani de dupa 1990 si la care s-a renuntat o data cu adoptarea titulaturii de Festivalul "Cerbul de Aur".

Cotidianul

Sursa: Cotidianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.