Cel de-al doilea producator de PC-uri din lume, Dell Inc., va incepe sa vanda calculatoare si laptopuri prin cel mai mare retailer de electronice din China pentru a recupera din clientii pierduti catre Hewlett-Packard Co, informeaza Bloomberg.
Cel de-al doilea producator de PC-uri din lume, Dell Inc., va incepe sa vanda calculatoare si laptopuri prin cel mai mare retailer de electronice din China pentru a recupera din clientii pierduti catre Hewlett-Packard Co, informeaza Bloomberg.
Compania din Texas va vinde calculatoare in 50 de magazine operate de Gome Electrical Appliance Holdings Ltd. in orasele mari din China, de luna viitoare, si se va extinde si in alte orase din a doua jumatate a anului viitor, a declarat Dell intr-un comunicat.
Miscarea este urmarea unor acorduri similare in Statele Unite ale Americii, Japonia si Europa din acest an. Pierderea cotei de piata l-a fortat pe presedintele Michael Dell sa incheie o practica de doua decade de a se feri de retaileri. Magazinele Gome vor ajuta Dell sa-si creasca vanzarile in cea de-a doua mare piata din lume de PC.
"Cota noastra de piata din China este evident sub media noastra gloabala, dar speram sa reusim aici si sa obtinem o cota corecta pentru afacerea noastra", a declarat Michael Tatelman, vicepresedintele de marketing si vanzari in cadrul Dell.
Gome, cu baza in Hong Kong, opera 654 de magazine in 168 de orase chinezesti in 30 iunie, potrivit unui raport intern de luna trecuta. Vicepresedintele executiv al Gome, Wang Jun Zhou, a declarat ieri in cadrul conferintei de presa ca retailer-ul detine 950 de magazine in 210 orase din China. Tatelman a refuzat sa anunte cate unitati spera compania sa vanda in China prin parteneriatul cu Gome.
Hewlett-Packard, cel mai mare producator de PC-uri din lume, vinde calculatoare in China prin retailer-ul Gome si Suning Appliance Co., cel mai mare vanzator de electronice al natiunii.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.