BoConcept, brand ce apartine celui mai raspandit, la nivel international, retailer de mobilier si decoratiuni din Danemarca, estimeaza pana la sfarsitul anului o cifra de afaceri de 2 mil. de euro. ''Pana la momentul acesta am trecut de pragul primul
BoConcept, brand ce apartine celui mai raspandit, la nivel international, retailer de mobilier si decoratiuni din Danemarca, estimeaza pana la sfarsitul anului o cifra de afaceri de 2 mil. de euro. ''Pana la momentul acesta am trecut de pragul primului milion de Euro, iar pana la sfarsitul anului preconizam dublarea acestuia'', a declarat Diana Staicu, reprezentant oficial al BoConcept in Romania. Primul magazin BoConcept a fost deschis in Romania anul trecut in Complexul Comercial Feeria. Investitia s-a ridicat atunci la 400.000 de euro. Compania isi va extinde reteaua de magazine, atat in Bucuresti, cat si in tara, prin deschiderea a 6 noi magazine in urmatorii 5 ani. ''Vom investi intre 500.000 si 700.000 de euro, in functie de spatiile pe care le vom gasi''. BoConcept a alocat pentru campania de promovare din acest an 80.000 de euro. ''Numai in realizarea cataloagelor am investit 35.000 de euro'', a mai spus Staicu. In aceasta toamna, BoConcept lanseaza colectia de mobilier si decoratiuni pentru anul 2008 si noul catalog, ce prezinta, in premiera, ultimele tendinte in design urban. BoConcept este un brand international de mobilier si decoratiuni cu peste 350 de magazine si studiouri de marca, in peste 47 de tari din lumea intreaga.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.