Studiul IBM mai arata ca 67% dintre persoanele chestionate au urmarit clipuri video online sau doresc sa faca acest lucru.
Australienii contribuie cel mai mult cu clipuri video la platformele sociale si sunt urmati de britanici, japonezi, americani si germani, mai arata studiul. Dintre persoanele care contribuie cu clipuri video la platformele sociale, 58% au declarat ca au facut acest lucru pentru a avea parte de aprecieri din partea comunitatii, ci nu pentru castiguri financiare.
Studiul a fost realizat de compania IBM in perioada 15 aprilie - 15 iunie pe un esantion de 2.400 de persoane din SUA, Marea Britanie, Germania, Australia si Japonia.
International BusinessMachines Corporation (IBM) este cea mai mare companie de servicii tehnologice din lume. IBM produce si comercializeaza componente hardware si software pentru calculatoare si ofera servicii de infrastructura si consultanta.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro