Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) recomanda tuturor celor care achizitioneaza pachete de servicii turistice de la agentiile de turism din Romania sa solicite acestora informatii complete, in conformitate cu obligatiile de i
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) recomanda tuturor celor care achizitioneaza pachete de servicii turistice de la agentiile de turism din Romania sa solicite acestora informatii complete, in conformitate cu obligatiile de informare impuse operatorilor din turism de actele normative in vigoare. Astfel, in afara informatiilor uzuale (destinatia, ruta de parcurs, mijlocul sau mijloacele de transport utilizate, precum si categoria si caracteristicile acestora), agentia de turism este obligata sa informeze turistul, in scris, inainte de incheierea contractului, asupra tipului unitatilor de cazare, adresele si categoriile de clasificare ale acestora, durata programului, cu indicarea datei sosirii si a plecarii, informatii generale privind regimul pasapoartelor si al vizelor, precum si al asigurarilor de sanatate necesare pentru calatorie si sejur.In cazul in care turistii nu au beneficiat de serviciile contractate, la intoarcerea din concediu trebuie sa se adreseze in primul rand agentiei de turism cu care au incheiat contractul, pentru a fi despagubiti si numai in cazul in care nu sunt multumiti de oferta agentiei de turism pot depune reclamatii la Oficiile judetene pentru Protectia Consumatorilor, respectiv Oficiul pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.