Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, a inregistrat o crestere de peste 50% a volumului de vanzari in primul trimestru al exercitiului financiar curent (aprilie - iunie 2007), comparativ cu perioada similara a anului precedent. Aceste rezultat
Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, a inregistrat o crestere de peste 50% a volumului de vanzari in primul trimestru al exercitiului financiar curent (aprilie - iunie 2007), comparativ cu perioada similara a anului precedent. Aceste rezultate au fost determinate de performantele deosebite ale marcilor din portofoliul Ursus Breweries, de investitiile realizate in ultimul an in vederea extinderii capacitatilor de productie si imbuteliere a berii pana la 4,5 milioane hl si, nu in ultimul rand, datorita reducerii sezonalitatii, in contextul unui sezon cald prelungit. "Am avut un trimestru foarte bun, in care evolutia marcilor noastre a dus la vanzari peste asteptari. Timisoreana si-a continuat performanta spectaculoasa, dublandu-si vanzarile in aceasta perioada si consolidandu-si astfel pozitia de lider pe piata berii din Romania din punct de vedere al volumelor. Ursus si-a intarit pozitia de lider pe segmentul premium, cu o crestere a volumelor de peste 20%, in timp ce vanzarile Ciucas au crescut cu peste 30%", a declarat Dieter Schulze, presedinte si CEO Ursus Breweries. In 2006, Timisoreana a fost marca cu cea mai rapida crestere de pe piata berii din Romania, cu o crestere de volum de 59%, datorita lansarii cu succes a ambalajului PET in iulie 2006.Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere din Romania, cu o cota de piata de 24%, potrivit MEMRB. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.300 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Timisoreana, Ciucas, Stejar si Pilsner Urquell. SABMiller plc este unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume, cu participatii in companii de fabricare a berii si contracte de distributie in peste 60 de tari de pe sase continente. Marcile grupului includ beri internationale premium, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lideri de piata. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii de imbuteliere a produselor Coca-Cola din lume.In exercitiul financiar incheiat la 31 martie 2007, grupul a raportat un profit brut ajustat de 3.154 milioane dolari si o cifra de afaceri de 18.620 milioane dolari.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.