Ca turist roman, am provocat la razboi toate magazinele si, ca de fiecare data, eu am fost cea care a cedat. Ca turist est-european, mi-am permis sa intru cu zimbetul pe buze in magazinele de bijuterii. M-am jucat spunind ca sint din Rusia, pentru a fi primita ca o cumparatoare sigura si de valoare. Si cu toate ca, mergind pe strada spre casa, cu doua pungi de H&M si una de Zara, am trecut pe linga femei care ieseau obosite din buticul Chanel cu zeci de pungi, cutii, pachete, m-am simtit cel putin la fel de fericita ca ele. Pentru ca, la Paris, fericirea nu se masoara in cit ai cheltuit, ci in placerea de a-ti fi oferit ceva.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro