Tratamentul inuman la care au fost supusi clientii E.ON Gaz de catre angajatii companiei i-a determinat pe inspectorii de la Protectia Consumatorilor Sibiu sa-i amendeze. In urma controlului efectuat, zilele trecute, la cele trei puncte de lucru ale
Tratamentul inuman la care au fost supusi clientii E.ON Gaz de catre angajatii companiei i-a determinat pe inspectorii de la Protectia Consumatorilor Sibiu sa-i amendeze. In urma controlului efectuat, zilele trecute, la cele trei puncte de lucru ale sale inspectorii au constatat ca din ghisee lipsesc afisele informative, iar cei care vor sa-si plateasca facturile sunt nevoiti sa stea la cozi interminabile, in ciuda temperaturilor extrem de ridicate."Am tot asteptat sa se aduca imbunatatiri la acest sistem de plata din partea E.ON Gaz. Nu am avut niciun semnal din partea lor, pana acum, desi i-am anuntat cu trei zile inainte ca le vom face un control la ghiseele de plata", a declarat pentru NewsIn Ilie Mitea, directorul OJPC Sibiu.Incriminandu-i pe cei de la E.ON Gaz ca nu fac suficienta publicitate platii facturilor prin anumite banci, Mitea a aratat ca amenda, cuprinsa intre 2.000 si 4.000 de lei, poate fi redusa la 1.000 de lei, daca este platita in 48 de ore.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.