"Aviva si-a depasit deja targetul propus, de a avea 20.000 de agenti de marketing care au absolvit cursurile de calificare profesionala si care sunt pregatiti pentru lansarea pensiilor administrate privat", a declarat presedintele Aviva Asigurari de Viata, Shah Rouf. "Experienta internationala a grupului Aviva a demonstrat ca un numar mare de agenti de marketing iti da posibilitatea sa ajungi la un numar mai mare de potentiali clienti, dar cea care face diferenta este calitatea fortei de vanzari si, implicit, calitatea serviciilor operationale postvanzare", a adaugat Rouf.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Aglomerație în vămi: măsurile luate de Poliția de Frontieră
Sursa: wall-street.ro