"Aviva si-a depasit deja targetul propus, de a avea 20.000 de agenti de marketing care au absolvit cursurile de calificare profesionala si care sunt pregatiti pentru lansarea pensiilor administrate privat", a declarat presedintele Aviva Asigurari de Viata, Shah Rouf. "Experienta internationala a grupului Aviva a demonstrat ca un numar mare de agenti de marketing iti da posibilitatea sa ajungi la un numar mai mare de potentiali clienti, dar cea care face diferenta este calitatea fortei de vanzari si, implicit, calitatea serviciilor operationale postvanzare", a adaugat Rouf.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro