Queisser Pharma estimeaza pentru 2007 vanzari de 900.000 euro, prin lansarea tonicelor Doppelherz, dar si prin extinderea gamei de produse Doppelherz aktiv® la un numar de 15 produse. Anul trecut, volumul vanzarilor in Romania a depasit 600.000 euro
Queisser Pharma estimeaza pentru 2007 vanzari de 900.000 euro, prin lansarea tonicelor Doppelherz, dar si prin extinderea gamei de produse Doppelherz aktiv® la un numar de 15 produse. Anul trecut, volumul vanzarilor in Romania a depasit 600.000 euro. ''Credem ca in 2007 cea mai mare crestere o va avea, la fel ca anul trecut, piata vitaminelor, mineralelor si extractelor naturale. Pentru acest an, preconizam o crestere de 20% a vanzarilor pe segmentele pe care compania este deja prezenta'', ne-a declarat Teodora Caba, Country Manager Queisser Pharma.
Queisser Pharma este prezenta pe piata locala din 2002 cu gama de adezivi pentru proteze Protefix® si, incepand cu anul 2005, si cu brandurile Doppelherz aktiv®.
La nivel mondial, cel mai bine vandut produs din portofoliul companiei este Doppelherz Tonikum, un lichid tonic, produs in Germania, cu indicatii pentru aparatul cardiovascular, din care se imbuteliaza anual peste 1 milion de litri. Cifra de afaceri anuala a companiei depaseste 100 milioane euro, iar tarile cel mai bine reprezentate sunt Germania, Austria, Rusia, Polonia, Ucraina si Romania.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.