Conform acestuia, "mixul activitatilor curente de marketing si promovare, incluzand de exemplu birourile de promovare din strainatate, participarea la targuri, paginile de web, materialele promotionale, publicitatea, nu este coordonat si nu este destinat realizarii unor obiective strategice specifice".
De aceea, planul a identificat cinci directii principale care trebuie urmarite si imbunatatite, respectiv cercetarea pietei, pregatirea profesionala a angajatilor, asigurarea unor structuri institutionale functionale, planificare si o strategie de marketing focalizata pe pietele cu potential, documentul mentionand si masurile care trebuie luate si organizatiile publice si private responsabile. Strategia OMT recomanda clasificarea pietelor-sursa de turisti in functie de oportunitatile oferite de acestea si elaborarea unei strategii bazate pe anumite segmente de piata.
Astfel, pietele externe prioritare pentru Romania ar trebui sa fie Germania, Austria, Italia, Franta, Marea Britanie, Ungaria, Rusia si SUA, pietele secundare, Tarile Scandinave, Benelux, Peninsula Iberica si alte tari din UE, iar printre pietele de oportunitate ar putea fi China si Japonia.
Specialistii OMT recomanda ca pe termen scurt pe pietele internationale sa se puna accent pe dezvoltarea imaginii si mai putin pe promovarea intensa a unor produse specifice, pentru a permite dezvoltarea si imbunatatirea lor in perioada urmatoare.
Conform organizatiei, echipa care a elaborat acest document a avut o reactie critica la sloganul actual al turismului, "Simply Surprising", considerand ca acest mesaj nu comunica esenta Romaniei pentru potentialii vizitatori.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro