"Obiectivul firmelor romanesti la Vinexpo 2007 este dezvoltarea relatiilor cu partenerii traditionali, initierea de contacte noi in vederea accesului pe noi piete de interes si consolidarea imaginii vinului romanesc in perspectiva lansarii brandului comunitatii de exportatori din domeniul vie - vin", a anuntat, ieri, Ministerul pentru IMM, Comert, Turism si Profesii Liberale (MIMMCTPL).
La editia din acest an, pe o suprafata de 41.000 mp, in trei hale, expun cei mai importanti producatori mondiali de vin si bauturi spirtoase, alaturi de producatori mai putin cunoscuti care incearca, prin aceasta participare, sa acceada pe pozitii mai bune in elita "planetei vin".
Expozitia a fost initiata in anul 1981 de catre Camera de Comert si Industrie Bordeaux si este organizata in anii impari. In anul 2005 au expus 2.370 de firme din 43 de tari. Numarul de vizitatori a fost de 48.958.
La editia din acest an, sustine NewsIn, participa 2.400 de firme din 40 de tari, iar organizatorii se asteapta la peste 50.000 de vizitatori.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro