La Bursa din Zagreb, compania croata va lansa o oferta publica pentru 25% din propriile actiuni. Fondurile care vor rezulta din aceasta actiune, vor fi utilizate de Magma pentru a finanta extinderea operatiunilor in strainatate. La ora actuala, Magma este prezenta deja pe pietele din Slovenia, Bosnia si Serbia.
Pe piata bulgara, companiile locale Hippoland si Comsed, precum si retailerul britanic Mothercare vor constitui principalii concurenti pe care firma croata ii va avea de combatut, pentru a deveni lider pe piata produselor pentru copii.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro