"Campania pentru Cupa Romaniei Timisoreana construieste valori comune celor 2 branduri - Timisoreana si Cupa Romaniei: egalitatea sanselor, ocazia oricui de a se afirma, indiferent de pozitia de pe care pleaca. Se integreaza, astfel, in filosofia Timisoreana de a promova valorile adevarate si nepretentioase ale oamenilor obisnuiti, valori care poate trec neobservate in viata de zi cu zi, dar se vad atat de frumos in momente extraordinare, cum sunt cele dintr-un meci de Cupa Romaniei", spune Mihai Barsan, Group Brand Manager.
GMP a creat un spot intitulat "Fotbal adevarat", creat de GMP pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana. In acest spot se vorbeste despre fotbal, cu tot ceea ce presupune acest sport - munca, daruire, emotie. Spotul este filmat alb-negru, dureaza 45 de secunde, in care sunt surprinse momentele esentiale din activitatea jucatorilor de fotbal - antrenamentul, competitia si finala. Filmarile au durat trei zile si s-au desfasurat in Ploiesti, Boldesti-Scaeni si Bucuresti. Strategia de comunicare a avut la baza traditia indelungata a Cupei Romaniei, cu care Timisoreana si-a asociat numele incepand din toamna anului trecut si faptul ca prin modul de organizare competitia ofera sanse egale tuturor participantilor.
"David vs Goliath, o echipa mica vs o echipa mare - in asta consta diferenta dintre Cupa Romaniei Timisoreana si orice alta competitie, iar spotul realizat de noi reflecta clar acest lucru. Importanta in cupa nu este suma investita in echipa, ci dorinta de a lupta, combinata cu emotia puternica a celor pasionati de fotbal. Tocmai din acest motiv, pentru a sublinia eleganta fotbalului, am ales sa filmam spotul alb-negru. Este prima campanie pentru Timisoreana realizata de GMP dupa castigarea contului si suntem mandri ca este chiar campania propusa la pitch", spune Oliver Kapusta, Integrated Communication Director GMP. Acest spot este primul pas dintr-o ampla campanie de promovare a Cupei Romaniei Timisoreana, care se va desfasura in mai multe etape, pe parcursul unui an. Spotul este sustinut prin doua executii in print - publicate pre si post finala, primul print anuntand finala cupei, iar printul al doilea felicitand echipa castigatoare - si o campanie outdoor in Timisoara. Urmatoarea etapa va incepe in toamna, odata cu sezonul competitional de fotbal. "Campania vorbeste despre frumusetea fotbalului adevarat, onest, intr-un mod cu care consumatorul Timisoreana se poate relationa usor. Am facut un pas inainte prin modul de executie contemporan si emotional, prin care am cautat sa ne situam pe un alt plan fata de obisnuitele reclame care leaga berea de fotbal", adauga Mihai Barsan.
Spotul "Fotbal adevarat" va rula in perioada mai - iunie
Spotul ruleaza in perioada mai - iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena 3. Mesajul spotului, creat de GMA pentru promovarea campaniei de comunicare a marcii Timisoreana, este sugestiv pentru valorile pe care s-a pus accentul: "Nu conteaza cat de mare e terenul pe care te antrenezi / Conteaza cat de mare ti-e inima / Nu conteaza calitatea gazonului / Conteaza doar sa musti din el / Nu e vorba doar de tine / E vorba de noi toti". Colaborarea dintre GMP si Timisoreana a inceput in luna martie, cand, in urma unei licitatii la care au participat cinci agentii de publicitate, echipa de marketing Ursus Breweries pentru brandul Timisoreana a decis sa incredinteze strategia de comunicare pe urmatorii 2 ani agentiei GMP.
GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania. Agentia are in portofoliu un numar important de clienti si branduri, printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Unilever, Ursus Breweries - Timisoreana, Toyota.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
Dacia Duster primește hainele Renault pentru țările din est. Unde va fi produsă
Sursa: wall-street.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro