Reclamele care promoveaza telefoanele mobile la preturi ridicole nu sunt decat un magnet pentru amatorii de chilipiruri. In realitate, exista sanse foarte mici ca aparatul pe care il cumparati pe baza punctelor de loialitate sau pentru contractarea
Reclamele care promoveaza telefoanele mobile la preturi ridicole nu sunt decat un magnet pentru amatorii de chilipiruri. In realitate, exista sanse foarte mici ca aparatul pe care il cumparati pe baza punctelor de loialitate sau pentru contractarea unui abonament nou sa functioneze la parametrii optimi. Adesea, totul este o mare teapa, de care „beneficiati“ tocmai pentru ca sunteti un client fidel al operatorului.
Mai grav este atunci cand va prelungiti abonamentul si puteti denunta contractul dupa cel putin un an. In cazul in care reziliati contractul inainte de termen, platiti o taxa de 200 de dolari.

In fiecare zi, la televizor, la radio, in presa scrisa si pe strada suntem asaltati de reclame la telefoane care de care mai ieftine. Mobilele vandute la un pret derizoriu, pe baza punctelor de loialitate sau prin prelungirea abonamentului, sunt de cele mai multe ori de proasta calitate. Mai nou insa, pana si telefoanele noi, cumparate din magazin, au o viata scurta.

Dupa ce Vodafone si-a tepuit clientii, informandu-i ca, daca trimit un SMS de sapte centi la 1855, castiga patru bilete la fina la Vodafone Bucharest Challenge, desi intrarea a fost libera, compania continua si seria pacalelilor cu comercializarea telefoanelor mobile stricate. Sub deviza „Traieste fiecare clipa”, Vodafone reuseste sa obtina un profit urias pe seama celor care iau de bune campaniile foarte agresive de promovare a produselor adeseori stricate.

WSC, monopolist pe piata reparatiilor
Firma World Startel Communication (WSC) a lansat cu mare fast, in urma cu trei ani, un sediu operativ foarte important in Bucuresti. Principala activitate a companiei o reprezinta repararea telefoanelor mobile, a aparatelor audio-video si a calculatoarelor. Capacitatea operativa poate ajunge la doua milioane de unitati pe an. In parteneriat cu investitorii romani, grupul italian a reusit sa acapareze piata garantiilor la telefoanele mobile cumparate de la sucursalele si partenerii Vodafone din Bucuresti. De asemenea, WSC detine monopolul in Bucuresti si in materie de extra garantii pentru mobilele achizitionate de la orice operator. In acest mod, WSC are si el asigurat profitul pentru o perioada buna de timp.

Vodafone si WSC, un tandem periculos
Tandemul WSC si Vodafone functioneaza atunci cand cineva isi cumpara un telefon pe baza punctelor acumulate, prelungindu-si abonamentul si platind si o diferenta de 400 de lei. Astfel, Vodafone isi pastreaza un client si mai vinde un aparat. Telefonul beneficiaza de 12 luni de garantie. Dupa patru luni, aparatul nu mai porneste. Este dus in service-ul WSC, unde personalul autorizat noteaza data receptiei, 27 martie a.c., si data predarii, 23 martie a.c.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.