Media Direction isi completeaza echipa cu doi oameni noi, cu o bogata experienta in spate. Cei doi, de fapt cele doua, sunt Marina Miroiu (27 de ani) si Iulia Tomescu (32 ani). Miroiu isi va desfasura activitatea in calitate de Print Media Buyer, rol
Media Direction isi completeaza echipa cu doi oameni noi, cu o bogata experienta in spate. Cei doi, de fapt cele doua, sunt Marina Miroiu (27 de ani) si Iulia Tomescu (32 ani). Miroiu isi va desfasura activitatea in calitate de Print Media Buyer, rol in care va coordona toate activitatiile de buying de presa. Noul Print Media Buyer are o experienta de peste 10 ani in mass-media si a coordonat, anterior, activitati si echipe de vanzari de la trusturi de presa precum Ringier Romania, Adevarul S.A. sau Grupul Roman de Presa. Tomescu va lucra in cadrul departamentului de Print Buying si are ca principal rol coordonarea activitatilor pe segmentul de presa locala si periodica. La randul sau, Iulia are o experienta de 10 ani in domeniu si a lucrat in departamentele de vanzari de la Evenimentul Zilei, Business Media Group si Mediafax.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.