In Europa de Est, vanzarile au avansat cu 12,3%, la 2,4 miliarde euro, cresteri peste medie fiind inregistrate in Rusia si in Romania. In conditii comparabile, veniturile din aceste state au urcat cu 5,3%. Vanzarile diviziei Real, de hypermarketuri, au atins trei miliarde euro, cu 29,1% peste valoarea aferenta primului trimestru din 2006, rezultat influentat semnificativ de preluarea a 85% din reteaua de magazine controlata de retailerul american Wal-Mart in Germania si de achizitia companiei poloneze Geant, care opera 19 hypermarketuri. Operatiunile Real din Europa de Est au avut vanzari de 500.000 de euro in ianuarie-martie, in crestere cu 81,9%, respectiv cu 31,5%, excluzand magazinele Geant. Compania a cheltuit in T1 85 milioane euro, fata de 30 milioane euro in aceeasi perioada din 2006, pentru extinderea retelei de unitati Real, proces care a inclus deschiderea a cate unui nou magazin in Romania, Rusia si Germania. Grupul Metro opereaza un lant de 31 de magazine in Romania, dintre care 23 de unitati Metro Cash&Carry si opt unitati Real.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro