In Europa de Est, vanzarile au avansat cu 12,3%, la 2,4 miliarde euro, cresteri peste medie fiind inregistrate in Rusia si in Romania. In conditii comparabile, veniturile din aceste state au urcat cu 5,3%. Vanzarile diviziei Real, de hypermarketuri, au atins trei miliarde euro, cu 29,1% peste valoarea aferenta primului trimestru din 2006, rezultat influentat semnificativ de preluarea a 85% din reteaua de magazine controlata de retailerul american Wal-Mart in Germania si de achizitia companiei poloneze Geant, care opera 19 hypermarketuri. Operatiunile Real din Europa de Est au avut vanzari de 500.000 de euro in ianuarie-martie, in crestere cu 81,9%, respectiv cu 31,5%, excluzand magazinele Geant. Compania a cheltuit in T1 85 milioane euro, fata de 30 milioane euro in aceeasi perioada din 2006, pentru extinderea retelei de unitati Real, proces care a inclus deschiderea a cate unui nou magazin in Romania, Rusia si Germania. Grupul Metro opereaza un lant de 31 de magazine in Romania, dintre care 23 de unitati Metro Cash&Carry si opt unitati Real.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro