Serviciul de televiziune digitala Dolce furnizat de RomTelecom a atins 200.000 de abonati in cele cinci luni de la lansare, la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut, a anuntat compania de telecomunicatii. "Zilnic, peste 1.300 de persoane se abone
Serviciul de televiziune digitala Dolce furnizat de RomTelecom a atins 200.000 de abonati in cele cinci luni de la lansare, la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut, a anuntat compania de telecomunicatii. "Zilnic, peste 1.300 de persoane se aboneaza la Dolce", potrivit unui comunicat RomTelecom. Fata de finele lunii ianuarie, cand televiziunea digitala Dolce avea peste 60.000 de clienti, numarul abonatilor a crescut mai mult de trei ori.
Serviciul de televiziune digitala Dolce a fost lansat in urma unei investitii de 15 milioane de euro, potrivit datelor companiei. Pe piata locala a televiziunii prin satelit (DTH - Direct To Home) activeaza companiile RCS&RDS, cu serviciul DigiTV (lansat in decembrie 2004), Digital Cable System (serviciul Max TV, disponibil din iunie 2005), DTH Television Group (serviciul Boom TV, lansat aprilie 2006) si Focus Sat Romania, care a intrat pe acest segment de piata in luna noiembrie a nului 2004. La finele lunii martie, potrivit datelor companiilor, UPC Romania avea 75.000 de abonati, RCS&RDS - 510.000 clienti si Digital Cable Systems - 75.000 de utilizatori. Potrivit ultimelor date disponibile, serviciul BoomTV numara sub 55.000 de clienti la sfarsitul anului 2006.
RomTelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. Compania ofera servicii usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet, televiziune digitala, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.