Serviciul de televiziune digitala Dolce a fost lansat in urma unei investitii de 15 milioane de euro, potrivit datelor companiei. Pe piata locala a televiziunii prin satelit (DTH - Direct To Home) activeaza companiile RCS&RDS, cu serviciul DigiTV (lansat in decembrie 2004), Digital Cable System (serviciul Max TV, disponibil din iunie 2005), DTH Television Group (serviciul Boom TV, lansat aprilie 2006) si Focus Sat Romania, care a intrat pe acest segment de piata in luna noiembrie a nului 2004. La finele lunii martie, potrivit datelor companiilor, UPC Romania avea 75.000 de abonati, RCS&RDS - 510.000 clienti si Digital Cable Systems - 75.000 de utilizatori. Potrivit ultimelor date disponibile, serviciul BoomTV numara sub 55.000 de clienti la sfarsitul anului 2006.
RomTelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. Compania ofera servicii usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet, televiziune digitala, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții români antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro