Pentru anul curent, grupul are ca obiective pastrarea pozitiei pe piata produselor electronice, precum si imbunatatirea prezentei pe piata echipamentelor electrocasnice si a aparatelor de aer conditionat. De asemenea, Genco vizeaza prima pozitie pe piata echipamentelor sportive, cu marca Intersport. "Anul 2007 este foarte important pentru noi. Majoritatea produselor noastre resimteau taxele ridicate de import, insa, prin aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, acestea au fost eliminate. Anul 2007 a inceput foarte puternic. Vanzarile din luna ianuarie au fost cu 260% mai mari decat in aceeasi luna a anului trecut", a mai spus Akis.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții români antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro