Pentru anul curent, grupul are ca obiective pastrarea pozitiei pe piata produselor electronice, precum si imbunatatirea prezentei pe piata echipamentelor electrocasnice si a aparatelor de aer conditionat. De asemenea, Genco vizeaza prima pozitie pe piata echipamentelor sportive, cu marca Intersport. "Anul 2007 este foarte important pentru noi. Majoritatea produselor noastre resimteau taxele ridicate de import, insa, prin aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, acestea au fost eliminate. Anul 2007 a inceput foarte puternic. Vanzarile din luna ianuarie au fost cu 260% mai mari decat in aceeasi luna a anului trecut", a mai spus Akis.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro