Ieri dimineata, pe DN 1.Dinspre Bucuresti, un sir neantrerupt de masini. Bara la bara, cum se spune, ceea ce facea aproape complicata traversarea drumului, de catre pietoni. Chiar si acolo unde "zebra" ar fi obligat coloana sa se opreasca. La Potig
Ieri dimineata, pe DN 1.Dinspre Bucuresti, un sir neantrerupt de masini. Bara la bara, cum se spune, ceea ce facea aproape complicata traversarea drumului, de catre pietoni. Chiar si acolo unde "zebra" ar fi obligat coloana sa se opreasca. La Potigrafu, insa, prioritatea agentilor rutieri se vede ca era cu totul alta. Iesisera la vanatoare pe… celalalt sens, cu o masina camuflata (o Dacie Logan de Bucuresti, cu geamuri fumurii!) parcata pe dreapta, la nici 20 de metri de intersectie(!?!) si de trecerea pentru pietoni. Iar 200 de metri mai incolo, un echipaj si o motocicleta pandeau masinile de Bucuresti, mai dichisite. Indicatorul cu iesirea din localitate era si el la doi pasi, drept care intelegeti ca intregul dispozitiv de lupta era gandit anume pentru a pescui soferii mai… generosi. Deci, sa recapitulam: 1. Masina radar camuflata, parcata la o distanta neregulamentara fata de intersectie; 2. Masurarea vitezei, din spate, cu cativa metri inaintea indicatorului de… iesire din localitate; 3. Un echipaj cu masina de politie si un… motociclist (?!), la vamuire. Iar toate astea, in vreme ce la intersectia de la Potigrafu, monitorizata cu camere video, pietonii nu reuseau sa traverseze pe zebra! O tema tocmai buna de analizat pentru specialistii IGPR, in frunte chiar cu Chestorul principal Dan Fatuloiu, si cu Comisarul sef Dumitru Jianu, care pot verifica simplu afirmatiile noastre, consultand imaginile inregistrate pe radar si pe camerele video din intersectie. Pe noi ne-a costat 35 de RON, dar merita!


Despre autor:

Cronica Romana

Sursa: Cronica Romana


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.