Din luna martie a anului 2007, Starlink Group si-a marit echipa cu 5 noi specialisti: Elena Solianic, Adriana Tudoran, Dana Anghelescu, Ana-Maria Pricop si Bianca Iosip. Elena Solianic ocupa functia de Account Executive in cadrul departamentului de Brand Communication a Starlink, avand o experienta de 6 ani in domeniile media si advertising. A mai detinut la Graffiti BBDO functiile de Traffic Manager si Account Executive. Adriana Tudoran, cu o experienta de 4 ani in media marketing, s-a alaturat echipei Starlink ca Brand Communication Executive. La experienta acesteia se adauga implicarea in numeroase proiecte de ATL, BTL, media si strategie, precum si pozitia de Coordonator Marketing, pe care a ocupat-o pentru Adevarul Holding. Dana Anghelescu este un alt nou membru al departamentului de Brand Communication. Anterior a profesat pentru Graffiti BBDO si Tempo Advertising, unde a acumulat o experienta de 3 ani in departamentele de client service si relatii publice. A absolvit Facultatea de Comert, cu specializarea Marketing, si Masterul de Advertising al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy". Ana-Maria Pricop detine functia de Traffic Manager in cadrul Starlink si are o experienta de 6 ani in productie publicitara, lucrand in cadrul Avantgarde Production. Bianca Iosip a fost numita Junior Media Planner in echipa de Communication Planning a Starlink Group. A absolvit Facultatea de Marketing si Masterul de Relatii Publice in Marketing. In ultimii 2 ani a profesat pentru publicatiile de business din portofoliul agentiei Mediafax.
Cifra de afaceri de 5,7 mil. euro pentru Starlink Group
Parte a retelei internationale Publicis, Starlink Group este un grup integrat de companii, inregistrand in 2006 o cifra de afaceri de 5,7 milioane euro si avand o crestere de 100% fata de anul 2005. Actualul portofoliu al agentiei cuprinde peste 35 de clienti, companii romanesti si internationale precum Autoitalia Group, Cris-Tim, Fuchs, Storck, Chronotime, Surecheck, Cristalex, Agrana, Brenac, Abbott, Yves Rocher, First One Communication, Hennessy, Dom Perignon, Anchor, Ministerul Administratiei si Internelor, Bere Mures. Cei 52 de profesionisti ai echipei Starlink Group sunt specializati in campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creatie, media, productie publicitara, shopper marketing, BTL si PR.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro